Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus riigiteel nr 20153 Lelle jaama tee km 1,06
From: "Leipalu, Priit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 15:36:55 +0300

Tere!

Palun väljastada liiklusvälise tegevuse luba riigimaantee kaitsetsoonis,
loa taotlus lisatud.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Priit Leipalu

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn
Mob  <tel:+37255657533> +372 5155734
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.